You are visitor number

web counter
click here
Custom Search

Bisaya Jokes (Part 2)


ANAK : Nay, Nay! Naa nakoy regla!
NANAY : Aber, unsa may color?
ANAK : DARK BROWN, nay!
NANAY : Asus! Igit na! Hala hugasi imong lobot! Ambisyoso kang bayota ka!

Duha ka misis nangamote...
MRS 1 : Mahinumdom gyod ko sa itlog sa akong bana aning kamoteha.
MRS 2 : Sa kadak-on?
MRS 1 : Dili, sa KABULINGON!

2 room mates talking...
BOY 1 : Part, lami kaayo dream nako gabii! Gitilaan daw nako ang tunga-tunga sa boobs ni Cristine Reyes
BOY 2 : Buang ka! bantog ra basa akong lubot!

MADRE : Father nakasala baya ko.. Nakagunit ko ug "bird" sa lalake..
PARE : Naay Holy Water sister, panghunaw!
MADRE : Daghana padre kay akong ilimogmog ang uban!

In a rape case:
ATTY : Miss, naipasok ba sa iyo ang ORGAN ng nasasakdal?
LADY : Feeling ko... Parang di pud ORGAN your honor... Dako ra pud nang ORGAN uy!

ANAK : Nay, gilili akong panty sa akong klasmeyt!
NANAY : Kabastos gud! Unsay imong gihimo?
ANAK : Akong gihubo akong panty ug gihipos sa akong bag aron di na niya makit-an!

ANAK : Tay, unsaon paghalok sa GUAPA UG PANGIT?
TATAY : Gwapa gani, hagkan ang NAWONG unya kumuton ang totoy... Kung pangit,
hagkan ang totoy unya kumuton ang NAWONG!

Asawa nasakpan gikuan sa silingan.... Gipusil sa bana ang lalake, PATAY!
ASAWA : Sus, banaha ka! kung dili ka mag-usab sa imong batasan, mahurot atong silingan!!!

BATA : Tay! kinsa imo pinangga, ako o si nanay?
TATAY : Syempre IKAW!
BATA : Bantog ra inig kaadlawon ako imong habulan, si Nanay imong HUBUAN!

TITSER : Class, use AMONG in a sentence...
STUDENT 1 : AMONG the trees, the coconut is the best!
TITSER : Very good! How about you Kevin?
KEVIN : AMONG maid gikamang ni Papa!

BANA : Kuyawa sa akong damgo love. Gabitay ko sa pangpang, kupot ra ko sa sagbot.
ASAWA : Buang ka! Mao diayg pwerteng sakita akong bolbol imong gibira-bira gabie!

2 ka prostitute...
P1 : Tungod sa kalisod karon nuh, P5 pesos ako na lang dawaton kada sex.
P2 : Ah, ako gane blowjob free nalang masudlan lang ako tiyan!

HELPER : Padre, gi texan ko sa akong amo nga naa ron sa abroad nga pamisahan kunu ni ang ilang iro nga namatay.
PARI : Inday, tawo ra intawn ang misahan walay labot ang iro! Nabuang na sila?
HELPER : Na! Unya unsaon ta man ni rong gi padala nga $10,000 para sa misa?
PARI : Aw! Wala man ka mo ingon nga katoliko diay ning inyong IRO! Dad-a dire!

MISTER : Dok, nagdugo man lage sa first night ang akong asawa nga burikat man sa una.?
( gi- examin ang asawa sa Doctor....)
DOCTOR : walay kaso mister, napaksi lang ang kubal, bwahahaaa!

APO : Lola, attend ako tipar ha.
LOLA : Unsa ng tipar bah?
APO : Tipar gud party bah, sa binali..
LOLA : Puro sturya istambay! Mga PS mo tanan!
APO : Unsa ng PS la?
LOLA : Pakeng shet!

CRIMINAL 1 : Pre, cgurado kang ari to agi atong patyon?
CRIMINAL 2 : Oo pre, hibulong bitaw ko usa ka oras na wala lang gihapon siya?
CRIMINAL 1 : Ayay, mayta walay nahitabo ato niya dah!

ASAWA : Love, gitagalan na ako kinabuhi. Last nyt nani nako karon. Pls make love to me!
BANA : Heh! Paghilom diha. Sayo pa tawn ko mumata ugma. Maayo man ka kay dili na!

ANAK : Dad, mangayo unta kog P50.
DAD : P40!? Kadaku gud anang P30? Unsaon mana nimo ang P20? Abi nimo sayon ra
pangitaon ang P10? O, niay P5. Iuli ang sukli ha!

GIRL : Pa check up mi Dok?
DOC : Sige hubo-a ang panty ug bra unya higda.
GIRL : Dili man ako, ako mang lola.
DOC : Sige la, ginhawa ug lawom!
LOLA : Di ko maghubo doc?
DOC : Ginhawa!!! Gahig ulo!

Sa pharmacy...
BOY : Miss, palit kog condom.
TINDERA : Sayz sir.
BOY : (gihinay ang tingog pahunghung) Hmmm... Small lang miss.
TINDERA : Dili sir, kbaw ko gamay kag ****, ako pasabaot tag sayz pesos ang usa ba..

ANAK : Nay, palit tag bebel gam.
NANAY : Amew! Dili na bebel gam, bubble gum.
ANAK : Whatever! Gae lang ko sinsiyo beh.
NANAY : Kuha lang sa ako Corn First nak!

MARE 1 : Grabe na jud ko ka kalimtanon oi, musaka gani ko ug hagdan muhunong ko kay malimot ko kung paingon bako taas o sa ubos.
MARE 2: Ako? Simbako lang.. (with matching knock 3 tyms on wood), dili jud ko limtanon. Excuse me sa ha kay murag naay nanuktok...

BOY : Blessed me father for I have sinned..
PARI : Go ahead my son..
BOY : Nanlili ko ug babae, naligo man tu cya, kita iyang dughan, dako kayo ug totoy, puti kayo ug paa, nya gahubo ug panty..
PARI : Unsa pa?
BOY : Wa na kay ni brown out man.
PARI : Atay jud ning VECO oi!

WIFE : Gikan nasad ka sa imong kabit nuh? Unya nag 69 mo!
BANA : (nakurat kay tinuod man) ngano man? Naay bolbol akong baba?
WIFE : Wa man. Imong ilong nay TAE! Amaw!

After sex with a college girl...
MAYOR : Hmmm... How much?
GIRL : P200 pesos lang sir.
MAYOR : What? How can you live with P200 pesos!?
GIRL : Ay sir sideline rani nako, blackmail man jud ako business... Bantay mam ha!!!

TITSER : Class, what are the different colors of bananas?
JUAN : Mam green, yellow, red and brown.
TITSER : Gago jud ka, naa bay brown nga saging?!
JUAN : Gaga sad ka ang nilung-ag diay piki na!?

Sexy girl nangumpisal...
PARI : Iha unsa may imong sala?
GIRL : Father, ug makabati kog lalaki nga mamalikas, di nako mapugngan makig sex niya!
PARI : Buang, ka leche gud anang sala-a, peste! Ataya nuh!

LOLA : Honey, nabantayan jud nako bah nga kung mangape ta, mag-init dayon akong lawas
LOLO : Nganong dili manginit, tan-awa ra gud na imong totoy, natuslob na sa kape!

LALAKE : Dong, mabaw ning suba?
BATA : Oo nong!
LALAKE : (nilukso sa suba) Pisti tabang! Kalalum! Ingon ka dong mabaw!
BATA : Mabaw bitaw nong. Nitabok man gani ang itik ganina!

JOE : Pre, kada gabii ko sige kuhiton sa akong misis. Unsay akong himoon?
NED : Ka ok ra ana pre! Unsa may problema nimo?
JOE : Hadlok ko, tulo na cya ka tuig namatay!

TEACHER : Unsay angay buhaton pag maglinog?
PUPIL : Mag suga sir!
TEACHER : Ha! Ngano man?
PUPIL : Nag linog sa amo payag kada gabii sir, pag siga nako sa suga mo undang dayon!

APO : Naunsa man ka lo? Nag lipstick man ka, kampat pa jud!
LOLO : Ha! ? Buang man diay tu imo lola, wa man magsulti nga gi regla diay!

DOC : What happened to your ears?
PEDRO : Namlantsa man gud ko doc, then ni ring ang telepono, pagtubag nako, ang plantsa ang akong nagunitan instead sa phone.
DOC : Why both ears man?
PEDRO : Ang boang nitawag ug balik!

NANAY : Bogo jud kayo ka oi! 1-10 dili ka ka ihap ug tiwas!
ANAK : Mas bogo si Tatay nay..
NANAY : Kay ngano man aber?
ANAK : Ako cya nadungan kausa nga ni ingon cya “ Di na ko day kutob ra tulo ako ma kaya!”

No comments: